
La trobada virtual del passat dijous 3 d’abril es va organitzar amb l’objectiu de resoldre dubtes sobre les novetats tecnològiques i legals, i oferir solucions pràctiques adaptades a la realitat de les pimes del sector. La sessió va comptar amb la participació de diferents entitats que proporcionen solucions digitals per a la gestió empresarial i informació sobre les normatives legals a seguir.
La jornada ha comptat amb la participació d’experts que han abordat aquests temes claus. Andreu Bru (PIMEC) ens ha introduït en la normativa sobre facturació electrònica i registre horari, dues obligacions legals que impacten de ple en la gestió de les empreses. A més, ha presentat solucions específiques que ofereix PIMEC per ajudar les pimes a adaptar-se a aquests requeriments. Per la seva banda, Rodrigo García (Legarin) ha exposat l’adaptació de l’aplicació ANTENA, orientada a la gestió d’empreses de serveis tècnics, per tal de seguir les exigències i necessitats actuals del mercat. En el torn de Francisco Bonilla (Prodisa), ha presentat una nova aplicació per a la gestió integral d’empreses de serveis tècnics, desenvolupada sobre la plataforma AHORA, destacant els avantatges i les funcionalitats que aporta a les organitzacions del sector. I per últim José Luis Romo (CollectAR), ha exposat els beneficis de l’eina CollectAR per a la digitalització i automatització dels processos de gestió de cobraments, aportant eficiència i control a un àmbit sovint complex i laboriós.
Pots veure el vídeo de la sessió aquí.