Federació Catalana d'Empreses de Telecomunicacions

La TV de pagament supera la barrera dels 7,2 milions d’abonats


Data de publicació:
/
  • Els ingressos de la TV de pagament continuen augmentant, i aconsegueixen els 565 milions d’euros.
  • Els dos principals grups de TV (Mediaset i Atresmedia) concentren el 82% dels ingressos publicitaris en televisió.

La TV de pagament continua expandint-se per tota Espanya i per primera vegada va superar la barrera dels 7,2 milions d’abonats en finalitzar 2019, després de créixer un 6,4% respecte al quart trimestre de 2018. Segons les estadístiques de la CNMC, un 88% dels usuaris tenia el servei contractat de forma empaquetada.

Les dues tecnologies amb més usuaris van ser la TV IP (televisió per internet), que s’ofereix a través de les xarxes de fibra i de xDSL, amb 4,7 milions d’abonats, i la TV per cable amb 1,3 milions. Per contra, els abonats a la TV per satèl·lit, es va reduir fins a les 554 mil subscripcions.

Nota de premsa completa.

Fem servir cookies pròpies i de tercers per optimitzar i analitzar la navegació dels nostres usuaris. Llevat que s'oposi, entenem que consenteix que les usem per a tals fins en continuar navegant per aquest lloc web, tot i que pot retirar el consentiment en qualsevol moment Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close